DUK

 

Kodėl negaliu prisijungti prie VSS IS?

  1. Neteisingai suvedėte/įkopijavote slaptažodį. (Negali būti kartu įkopijuotas joks tarpelis ar pašalinis ženklas).
  2. Prisijungimo lange paspauskite "pamiršote slaptažodį", įveskite savo el. pašto adresą. Jums bus atsiųsti nauji prisijungimai.
  3. Jei vistiek nepavyksta, kreipkitės vssis@hi.lt.

 

Mane užblokavo, ką daryti?

      5 kartus neteisingai įvedėte slaptažodį dėl to buvote užblokuoti. Kreipkitės į vssis@hi.lt.

 

Sąraše nėra asmens sveikatos priežiūros įstaigos?

  1. Dėl nuolat atsirandančių naujų ASPĮ reikia atnaujinti VSS IS esantį įstaigų klasifikatorių. Trūkstamos ASPĮ pavadinimą ir adresą nusiųskite Biurui. (Pvz : UAB „Vaikai“, stebėsenos g. 5, Vilnius)

Biuras persiųs vssis@hi.lt apibendrintus duomenis.

 

Nematau man priskirtos ugdymo įstaigos visų mokinių?

  1. Įsitikinkite, kad Jums Biuras priskyrė ugdymo įstaigą.
  2. Jeigu įstaiga priskirta, bet vis tiek nematote, kreipkitės į vssis@hi.lt

 

VSS IS nerandu mokinio?

  1. Įsitikinkite, kad vaikas tikrai lanko Jums priskirtą ugdymo įstaigą.
  2. Įsitikinkite ar teisingas vardas ir pavardė.
  3. Nematote vaiko, kuris perėjo iš vienos ugdymo įstaigos į kitą? Tikrinamuoju laikotarpiu nėra atnaujinti mokinių registro duomenys. Duomenys iš mokinių registro atnaujinami kiekvieno mėnesio pabaigoje. 

 

Nebeveikia kompiuteris?

  1. Kreipkitės į Biuro arba ugdymo įstaigos IT specialistą;
  2. Jei gedimo pobūdis techninis, kreipkitės į artimiausią įstaigą nurodyta panaudos sutartyje, dėl garantinio aptarnavimo.

 

Nepavyksta užpildyti pažymėjimo?

  1. Detaliai nurodykite veiksmų seką, kad mes ją galėtume atkartoti.
  2. Prisekite vaizdą pasitelkę „printscreen“ funkciją (kompiuterio klaviatūroje esantis klavišas) arba mobilų telefoną ir siųskite vssis@hi.lt